.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عصر روز گذشته ؛
حرکت ناشایست پرسپولیسی ها در قبال خانواده کاپیتان مازنی !
شمال نیوز : معلوم نیست مسئولان پرسپولیس اگر پاي خانواده خودشان هم در ميان بود، خوش‌شان مي‌آمد ديگران در ملأ عام چنين دلسوزي‌هاي عجيبي به خرج بدهند يا نه؟ ....

مسئولان باشگاه پرسپولیس تصميم گرفتند با بليت‌فروشي به مردم، عوايد اين كار را به خانواده نوروزي تقديم كنند!

 قرار بود بازي روز جمعه پرسپوليس و صبا به صورت رايگان برگزار شود تا علاقه‌مندان بتوانند براي وداعي شكوهمند با هادي نوروزي، سكوها را پر كنند.
 
 بعدا اما نظر مسئولان مربوطه عوض شد و آنها تصميم گرفتند با بليت‌فروشي به مردم، عوايد اين كار را به خانواده نوروزي تقديم كنند!
 
 اين وسط معلوم نيست چه كسي به اين دوستان گفته خانواده كاپيتان فقيد پرسپوليس مشكل مالي دارند.
 
 حتي اگر چنين معضلي هم در كار باشد، مسلما مشكلات با وصول مطالبات چند صد ميليوني هادي از پرسپوليس و نفت تهران مرتفع خواهد شد و نيازي به چنين كارهايي نيست؛ به ويژه كه اعلام علني و رسانه‌اي آن، اصلا جنبه خوشايندي ندارد.
 
 معلوم نیست مسئولان پرسپولیس اگر پاي خانواده خودشان هم در ميان بود، خوش‌شان مي‌آمد ديگران در ملأ عام چنين دلسوزي‌هاي عجيبي به خرج بدهند يا نه؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1394
بعضیها دانسته و یا ندانسته باعث آبروریزی این خانواده می شوند. اگر ندانسته دست به اینکار زدند خداوند هدایتشان کند ولی اگر از روی عمد دست به این کار زدند مطمئن باشند که خداوند بزرگ هرگز دوست ندارد آبروی مسلمانی برده شود و خداوند خودش جزایش را می دهد.
اين چيزي كه نوشتم واقعيت جامعه ماست و كاري هم نميشه كرد 25 مهر 1394
شما هم زياد سخت نگيريد. شمال جان بعدها معلوم خواهد شد كه اين كار خوب بوده يا بعد چون هادي هنوز در خانه اجاره اي در تهران زندگي مي كرد اگر در مورد زندگي فوتباليست ها نمي داني برو مطالعه كن و بفهم!!!!!! كه ميزان هزينه آنها در ماه شايد بيش از درآمدي است كه از باشگاه مي گيرند من و شما و خانواده مان شايد سالي يك بار به سونا و جكوزي نرويم اما آنها به سونا و جكوزي هايي مي روند كه بليطش بالاي 500 هزار تومان است يا غذاي هاي خدشان رو از بيرون مي خرند يا لباس هايشان حتما بايد مارك باشد و خودروي شان بايد بالاي 1 ميليارد باشد و.... تازه اونهايي هم كه زنده اند نمي توانند طلبشان را وصول كنند حالا چه برسد به اوني مرده و ديگر نفس نمي كشد.
حالا شما بذار اين بليط فروشي كه كردند به خانواده اش بدهند بعد اين حرفو مي زدي حالا با اين كارت باعث ميشي همين قدري كه مي خواستند بدهند شما بهانه به دستشون ندهيد چون هادي يكي دوماه ديگر از طرف فدراسيون و باشگاه فراموش خواهد شد.
اگر مي خواهي قبولي كن يا نكن ولي اين چيزهايي كه گفتم واقعيت جامعه ماست و كاري هم نميشه كرد
قاسمی 25 مهر 1394
دوستان آقا هادی در مراسم تشیع منزل پدری هادی را دیدن که فارق از تجملات و غیره می باشد فکر کردن وضعیت مالی خوبی برخوردار نیست دوستان پرسپولیس از سر دلسوزی این چنین بیان کردن در صورتی که به اصل موضوع دقت شود نظرشون خیر بود نه اینکه خدای ناکرده دوستان فکر کنن که دوستان آقا هادی قصد بی بضاعت جلوه دادن خانواده داغدار را داشتن.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 مهر 1394
موافقم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.